بلاگ

۲۱ آبان, ۱۳۹۸

رنگ سال ۲۰۲۰

رنگ سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی پنتون انتخاب شد

 

افراد زیادی در سراسر دنیا به مد علاقه­ مند هستند و برای دکوراسیون خانه، رنگ لباس و…  توجه زیادی به آن دارند. به همین جهت سنت انتخاب رنگ سال جذابیت زیادی برای تمام مردم داشته و زندگی آن ها را  به شدت تحت تاثیر قرار داده است. هر ساله این رنگ ها طیف وسیعی از طراحی تا بازاریابی برندها را تحت شعاع قرار می­دهند.

برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی بود که رنگ سال توسط موسسه پنتون  به مردم معرفی شد. این کمپانی که در نیوجرسی آمریکا بوده، به صورت غیر رسمی اقدام به تعیین رنگ سال کرد و پس از چند سال با برندسازی قوی، موفق شد ایده خود را جهانی کند. این طرح با استقبال خوب مردم و بزرگان دنیای مد و فشن روبرو شد.به این ترتیب هر سال یک رنگ خاص به صورت رسمی انتخاب شده که دلایل مختلفی برای تعیین آن ها وجود دارد.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ میلادی موسسه پنتون رنگ سفید مرجانی را به عنوان رنگ سال انتخاب کرد. سفید مرجانی در واقع یک رنگ خنثی و سمبل محبت، گرما، خوش­بینی و حمایت بوده که برای  دکوراسیون داخلی، مد و لباس بسیار مناسب است و به فضای منزل جلوه زیبایی می بخشد.

به عقیده کارشناسان کمپانی پنتون رنگ هایی که هر ساله انتخاب می­شوند، قابل اعتماد و دوستانه بوده و استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد حس راحتی و آرامش خواهد شد.

یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی نمای دیوار بوده که با استفاده از کاغذ دیواری های زیبا و با کیفیت میتوان یک فضای شیک و مدرن ایجاد کرد.

کاغذ دیواری های MaxDecor  با طرح و رنگ های جدید سال ۲۰۲۰، فضای منزل شما را جذاب و زیبا جلوه می­دهد

به عنوان مثال این رنگ را می­ توان با رنگ های روشن از جمله کرم، صورتی ملایم و خاکستری روشن ست کرد.

جهت انتخاب مناسب کاغذ دیواری، می­توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در شرکت Maxdecor   بهره­ مند شوید.

 

دلیل انتخاب رنگ سفید مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ :

در حال حاضر بیش از ۴۵% مرجان های دیوار عظیم مرجانی نابود شده­ اند. این دیواره های بزرگ شامل گروهی از آبسنگ های مرجانی بوده که به عنوان یکی از بزرگ ترین صخره های مرجانی در سراسر  جهان شناخته شده و در شرق استرالیا در اقیانوس آرام قرار دارد.

طی ۳ سال اخیر مرجان های دریایی به طور کلی از بین رفته­اند و به همین دلیل رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، سفید مرجانی در نظر گرفته شد. در واقع می­توان گفت هدف شرکت پنتون از انتخاب این رنگ، بازگشت به طبیعت بوده است.

به این ترتیب علاقه مندان به دنیای مد، با استفاده از رنگ سفید مرجانی در طول زندگی روزمره خود و همینطور هنگام ست کردن آن با دیگر رنگ ها، به یاد خطراتی که محیط اطراف این موجودات دریایی را تهدید می­کند، خواهند افتاد.

به گفته­ ی این کمپانی روند نابودی صخره های مرجانی هر روز در حال افزایش است و در صورت سهل انگاری شاهد از بین رفتن تمام آن ها خواهیم بود. رنگ مرجان های دریایی پس از مرگ تغییر کرده و سفید خواهند شد. به اعتقاد موسسه پنتون، انتخاب این رنگ مزیتی دارد که باعث شده تا توجه مردم به سمت موجودات دریایی و خطراتی که زندگی آن ها را تهدید می­کند، جلب شود؛ بنابراین انتظار می­رود تا اقدامات مورد نیاز برای بقای بیشتر مرجان های دریایی  انجام شود.

 

 

برای آشنایی با قیمت کاغذ دیواری ها به مقاله کاغذ دیواری ارزان سر بزنید.

کاغذ دیواری , , , , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.