بلاگ

۲۹ شهریور, ۱۳۹۸

کاغذ دیواری جدید و ویژگی های آن

طراحی و دکوراسیون داخلی امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی برای زیبا سازی فضای داخل خانه شده است.  بدون شک تزئینات محل زندگی و یا محیط کار باید دلنشین و مناسب باشد تا با روحیه ­ای بهتر به فعالیت های روزانه خود پرداخت.

یکی از ارکان اصلی در طراحی دکوراسیون منزل، استفاده از کاغذ دیواری جدید با طرح های زیبا و متنوع است. بسیاری از افراد تصور می­کنند دکوراسیون داخلی فقط به چیدمان مبل ها، مدل پرده و سایر اسباب و وسایل مربوط می­شود، در حالی که کاغذ دیواری نقش اصلی را در دکوراسیون قسمت های مختلف خانه داشته و اگر انتخاب درستی از مدل و رنگ این دیوار پوش ها داشته باشیم، زیبایی دکوراسیون داخلی دو چندان خواهد شد. از این رو به افرادی که تمایل به طراحی مدرن و جذاب منزل خود دارند، استفاده از کاغذ دیواری های ساده با تم رنگی مختلف  را پیشنهاد می­کنیم آلبوم های Artex آرتکس،  Ecolux اکولوکس و آلبومPutin پوتین دارای این تنوع می باشند.

کاغذ دیواری جدید :

از ابتدای سال ۲۰۱۸ تغییر و تحول اساسی در طرح و مدل تمام اجزای دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری ها صورت گرفت و به مرور زمان تبدیل به یکی از اصلی ترین متریال های مورد مصرف در دکوراسیون داخلی شد.

باید توجه داشت که این دیوار پوش ها علاوه بر آن که تاثیر زیادی بر دیزاین داخلی دارند، به نوعی نشان دهنده سلیقه شما نیز هستند. از آن جا که معمولا دیوار ها در مقایسه با دیگر اجزا موجود در خانه توجه زیادی را به خود جلب می­کنند،  برای دیزاین بخش های مختلف بایستی از کاغذ دیواری های زیبا و مناسب استفاده کرد. کاغذ دیواری هایی با جدیدترین و زیباترین مدل ها، مطابق با سلیقه افرادی است که تمایل دارند همیشه خاص و تک باشند.

برای انتخاب مدل و رنگ کاغذ دیواری بهتر است نکاتی مانند طرح و رنگ مبلمان، پرده و دیگر اجزا موجود را در نظر داشت.

 

– برای دیدن این آلبوم ها به صفحه مربوط به کاغذ دیواری های خارجی مراجعه فرمایید.

 

  انواع کاغذ دیواری های جدید :

کاغذ دیواری جدید با توجه به طرح و مدل به انواع مختلفی مانند طرح برجسته، آبرنگی، طرح پوستری و مدل هایی دیگر تقسیم شده که هر کدام از آن ها مناسب مکان و فضای مخصوص به خود هستند.

همچنین با توجه به جنس کاغذ دیواری می­توان آن ها را در دو گروه دیگر شامل کاغذ دیواری های قابل شست و شو و غیر قابل شست و شو نیز جای داد.

کاغذ دیواری های قابل شست و شو برای خانوده هایی که فرزند کوچک دارند و یا نسبت به تمیزی دیوارها حساس هستند، می­تواند انتخاب مناسبی باشد و به راحتی آلودگی ها را از محیط زندگی خود پاک کنند. به همین جهت بهترین کاغذ دیواری پیشنهادی ما به شما آلبوهای Artex آرتکس , دکومد Decomod ,لایف پلاس Lifeplus , دکومکس Decomax, گرند Grand Plus ,Grand (گرند پلاس) از شرکت دکور پلاس decorplus و آلبوم والریا Valeriya  شرکت روستر Roster  می باشد که از پر فروشترین کاغذ دیواری های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در ایران می باشند.

 

 

 

مزایای کاغذ دیواری های جدید:

همانطور که اشاره شد، کاغذ دیواری های نوین علاوه بر آن که تاثیر زیادی در زیبا سازی محیط کار یا فضای داخلی خانه دارند، می­توانند نقش زیادی در پوشاندن و رفع ایرادات داشته باشند. برای مثال ممکن است فرو رفتگی یا برجستگی خاصی بر روی دیوار مشاهده شود و یا به مرور زمان رنگ دیوار ترک خورده و نمای خانه را بد شکل و قدیمی جلوه دهد. بنابراین با استفاده از کاغذ دیواری ها می­توان  ایرادات را به طور کلی برطرف نمود و تحولی بسیار زیبا و کارآمد ایجاد کرد.

از جمله بهترین خصوصیت های کاغذ دیواری می­توان به ایجاد تغییر و تحول چشمگیر و جذاب در فضای خانه با کمترین زحمت و سختی اشاره کرد.

 

 

نحوه ترکیب رنگ کاغذ دیواری های جدید:

با مشاهده آلبوم ها، به دلیل تنوع زیاد طرح و رنگ ممکن است افراد دچار سردرگمی شوند و انتخاب برای آن ها دشوار باشد. معمولا جهت زیبا سازی دکوراسیون داخلی از چندین مدل و رنگ کاغذ دیواری به صورت همزمان استفاده می­شود.

اگر فضای داخل خانه شامل چند قسمت مجزا باشد، با توجه به این نکته می­توان ۲ یا ۳ طرح متفاوت را به کار برد. در صورتی که چند طرح مختلف در فضاهای کوچک به کار برده شود، ممکن است ظاهر خانه بدشکل و کسل کننده به نظر برسد. به عنوان مثال در طراحی اتاق خواب می­توان دیوار اصلی را طرح دار و برای سایر دیوارهای فرعی از کاغذ ساده استفاده کرد.

 

جهت به کار بردن چندین طرح باید همخوانی و تناسب بین رنگ ها را در نظر گرفت. در صورت تمایل می­توانید از متخصصین طراحی داخلی کمک گرفته تا بهترین طرح و رنگ کاغذ دیواری را متناسب با سلیقه خودتان انتخاب نمایید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت Maxdecor تماس حاصل فرمایید.

کاغذ دیواری , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.