بلاگ

۳۱ مرداد, ۱۳۹۸

استاندارد AC در لمينت چيست ؟

استاندارد AC در لمينت

شايد اولين كلمه اي كه در زمان خريد پاركت لمينت فروشنده درباره كيفيت جنس به شما اعلام ميكند AC لمينت باشد .

 

AC چيست ؟

AC مخفف كلمه (Abrasion Ariteria) است كه استاندارد توليد كنندگان  اروپايي پاركت لمينت مي باشد. اين استاندارد مقاونت پاركت لمينت را در برابر ساييدگي ، خراش ، آتش سيگار، پايه بوفه و مبلمان و … نشان مي دهد .

حال با توجه به موارد ياد شده بهتر است در زمان دريافت استاندارد AC تمام موارد ياد شده بر روي پاركت لمينت امتحان گردد و كافيست در يكي از تست ها لمينت موفق نباشد تا استاندارد پايين تر را دريافت كند.

 

AC  مناسب برای منازل و دفاتر اداری کدام است؟

در منازل معمولاً از لمينت هاي AC2 و AC3 استفاده مي شود زيرا اين دو استاندارد براي منازل كافي مي باشد در محيط هاي اداري نيز معمولا از استاندارد AC4  استفاده مي شود كه با توجه به تردد بالاتر محيط مقاومت بالاتري دارند .

در صورت تمايل همكاران ما بصورت رايگان آماده راهنمايي شما عزيزان مي باشند .

 

اگر به دنبال گزینه ی مناسب هم از جهت قیمت و هم از نظر کیفیت برای منزل خود می باشید می توانید از پارکت لمینت Z4  با استاندارد A3 دیدن فرمایید.

پارکت لمینت , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.