بلاگ

۱۱ آبان, ۱۳۹۸

کاغذ دیواری روشن

کاغذ دیواری روشن، یک انتخاب هوشمندانه

کاغذ دیواری با رنگ های شاد و خاص معمولا مورد پسند اکثر افراد با سلیقه های متفاوت بوده  که باید به درستی انتخاب شود؛ در این صورت نمای دیوار بسیار زیبا و جذاب به نظر رسیده و یک فضای بی­ نظیر در دکوراسیون داخلی ایجاد می­ شود. بنابراین لازم است در زمان انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری حساسیت و دقت لازم را به کار برد.

کاغذ دیواری های روشن آلبومهای Rex , Bamboo, ِDecomod در زیباترین طرح و رنگ های مختلف از جمله کرم، شیری و خاکستری روشن موجود بوده که برای دکوراسیون فضاهای کوچک و همینطور خانه های بزرگ قابل استفاده است.  برای دیدن این آلبوم ها می توانید حضوری به دفتر ما مراجعه فرمایید و یا نمونه های آن را در صفحه کاغذ دیواری خارجی مشاهده بفرمایید.

دکوراسیون بخش های مختلف منزل با کاغذ دیواری روشن:

انتخاب درست طرح و مدل کاغذ دیواری روشن علاوه بر آن که فضای منحصر بفردی در دکوراسیون داخلی ایجاد می­ کند، باعث می­ شود تا دیوار نمای بهتری نسبت به دیوار رنگ زده داشته باشد. این کاغذ دیواری ها در انواع مختلف  طرح دار و ساده موجود بوده که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه افراد، طرح و رنگ اسباب و وسایل خانه دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید نمای دیوار شبیه دیوار رنگ زده باشد، می­توانید از کاغذ دیواری های ساده استفاده نمایید؛ در غیر این صورت برای ایجاد یک فضای خاص و متفاوت، کاغذ دیواری های طرح دار انتخاب مناسبی است.

انواع کاغذ دیواری های روشن ساده و طرح دار:

کاغذ دیواری روشن براق  یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ دیواری ها بوده که برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای منزل دلگیر به نظر نمی­رسد.

کاغذ دیواری های شرکت Maxdecor با بهترین کیفیت و طرح های زیبا و متنوع، جذابیت دکوراسیون منزل شما را چند برابر افزایش داده و تا حد زیادی در روشنایی فضای خانه تاثیر دارد؛ علاوه بر این رنگ روشن کاغذ دیواری معمولا هماهنگی بیشتری با اسباب و وسایل منزل دارد. در صورتی که تمایل داشته باشید دکوراسیون خانه، ساده و مدرن به نظر برسد، کاغذ دیواری هایMaxdecor با طرح های ساده و رنگ روشن یک انتخاب ایده ­آل است.

انواع دیگری از کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های برجسته با رنگ روشن، سه بعدی و طرح دار نیز زیبایی خاص خود را داشته که با اشکال هندسی متفاوت و گل دار طراحی شده و در صورت تمایل می­توان طرح آن را با توجه به نقش و طرح پرده و مبل انتخاب کرد.

البته نورپردازی ایده­ آل تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت کاغذ دیواری و همینطور فضای خانه داشته که توصیه می­شود پس از نصب کاغذ دیواری روشن، نورپردازی مناسبی  برای خانه خود در نظر بگیرید.

امروزه استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی به شدت افزایش یافته و به دلیل طرح و رنگ های زیبا و متنوع، توجه اکثر افراد و طراحان داخلی را به سمت خود جلب کرده است. از نظر اقتصادی نیز این دیوارپوش ها در مقایسه با رنگ ساختمانی هزینه کمتری داشته و افراد می ­توانند  بخش های مختلف خانه خود را با کاغذ دیواری تزئین کنند.  در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر حتما با همکاران ما در MaxDecor تماس حاصل فرمایید.  همچنین اگر تمایل دارید دکوراسیون خود را بهتر از پیش طراحی کنید مقاله روانشناسی رنگ ها را مطالعه بفرمایید.

کاغذ دیواری , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.