بلاگ

۲۹ شهریور, ۱۳۹۸

کاغذ دیواری ارزان

اگر بخواهیم شما را با کاغذ دیواری ارزان آشنا کنیم بهتر است در ابتدا دسته بندی قیمت کاغذ دیواری ها را برای شما شرح دهیم. کاغذدیواری های موجود در مارکت معمولا از نظر رنج قیمتی در یکی از سه دسته ی زیر جا خواهند داشت.

الف-کاغذ دیواری ارزان

ب- کاغذ دیواری با قیمت متوسط

ج- کاغذ دیواری با قیمت بالا یا لاکچری

کاغذ دیواری ارزان :

 

کاغذدیواری ارزان کاغذ دیواری هایی هستند که  کیفیت نسبتا خوبی دارند، قابل نظافت بوده اما قابل شستشو نیستند و pvc  ندارند قیمت این نوع کاغذدیواری نزدیک به نقاشی میباشد با این تفاوت که برای نصب کاغذ دیواری زمان بسیار کم تری نیاز است  و نصب کاغذ دیواری مشکلات نقاشی مانند کثیف شدن محیط را ندارد.

اگر نام بهترین کاغذ دیواری های ارزان قیمت را از ما بخواهید آلبوم دکورا (decora)   و مانیس (maniss)  را پیشنهاد می دهیم . این آلبومها تولید کشور عزیزمان ایران میباشد و معمولا تمامی کدهای آن جهت سفارش شما عزیزان موجود است. قیمت کاغذ دیواری ایرانی بسیار مقرون به صرفه می باشد و به راحتی می توان آن را جایگزین نقاشی ساختمان کرد.

اگر بخواهید طرحهای این نوع کاغذ دیواری را ببینید پیشنهاد میکنیم  از آلبوم کاغذدیواری ایرانی مکس دکور دیدن فرمایید.

 

کاغذ دیواری ارزان

 

کاغذ دیواری با قیمت متوسط :

 

اغلب کاغذ دیواری های بازار در این دسته قیمتی قرار دارند. کاغذ دیواری های میان رده اغلب قابل شستشو هستند یعنی یک لایه pvc  روی لایه paper قرار گرفته اند که امکان شستشو و نظافت را به کاغذ دیواری میدهد.

اغلب این دسته قیمتی طراحی کشورهای مطرح اروپایی می باشند که در کشور چین تولید شده اند لازم به ذکر است این کاغذ ها کیفیت بالایی دارند که در فروشگاه های تزیینات با نام کشور طراح همانند ایتالیا, هلند , بلزیک و …معرفی می شوند.

آلبوهای Artex آرتکس , دکومد Decomod ,لایف پلاس Lifeplus , دکومکس Decomax, گرند Grand ,گرند پلاس(گرند پلاس)از شرکت دکور پلاس decorplus و آلبوم والریا Valeriya  شرکت روستر Roster  از پر فروشترین کاغذ دیواری های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در ایران می باشد.

این آلبوم ها در فروشگاه مکس دکور (MaxDecor) نیز موجود می باشد. برای دیدن برخی از این مدل ها به بخش کاغذ دیواری های خارجی مراجعه فرمایید و یا  جهت دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با این رده قیمتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری قیمت بالا :

 

اکثر کاغذ دیواری های قیمت بالا خصوصیاتی دارند که باعث میشود در این رده قیمتی قرار گیرند.

  •   این نوع کاغذ دیواری ها معمولا دوام و کیفیت بالایی دارند.
  •  کیفیت رنگی بالایی دارند و به اصطلاح عمومی رنگهای زنده ای دارند.
  •   یکی از آیتمهایی که باعث میشود برخی کاغذ دیواری ها  در این رده قرار گیرند طرح آنهاست.هر چقدر طرح کاغذ دیواری منحصر بفرد تر باشد قیمت کاغذ دیواری بالاتر خواهد بود.

آلبوم هایی همچون دکووال Decowall , مربوط به شرکت دکور پلاس Decorplus  ، فلورنس Florence  ، تایم لس Timeless  ، میراکولو Mirakolo  از شرکت روستر Roster  از این دسته اند که در فروشگاه MaxDecor مجود می باشند و شما می توانی برخی از آنها را در صفحه مربوط به کاغذدیواری خارجی مشاهده بفرمایید و یا برای دیدین حضوری با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

 

  • برای آشنایی بیشتر با کاغذدیواری های جدید و ویژه گی آن ها به مقاله ” کاغذ دیواری های جدید” مراجعه فرمایید.
کاغذ دیواری , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
2 دیدگاه
  1. Avatar

    جالب بود از مطلب شما لذت بردم آیا اینستاگرام هم دارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.