بلاگ

۵ مهر, ۱۳۹۸

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب باید متناسب با فضای اتاق، جنسیت و سن افراد انتخاب گردد

برای خرید کاغذ دیواری اتاق خواب در نظر داشته باشید که این محل فضایی است که قرار است محل آرامش شما باشد زیرا تمامی افراد پس از ساعتها فعالیت روزانه به اتاق خواب پناه می برند تا بتوانند انرژی خود را بازیابی کنند . از این رو باید در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دقت بیشتری نمایید. سعی کنید در اتاق خواب از رنگهای روشن استفاده کنید، رنگهایی که به شما آرامش دهند.

اگر تمایل دارید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید از طرحهایی استفاده کنید که زیاد شلوغ نباشند. آلبوم های اکولوکس (ECOlOUX) و آرتکس(ARTEX) تنوع بالایی از این نوع کاغذ دیواری ها را در خود دارند.

برای دیدن آلبوم های کاغذ دیواری خارجی کلیک کنید و یا با همکاران ما جهت راهنمایی تماس حاصل فرمایید.

دو نکته مهم که در کنار کاغذ دیواری برای اتاق خوابتان باید در نظر بگیرید:

  • نور پردازی را هرگز فراموش نکنید .نور پردازی در محیط معجزه میکند. سعی کنید قبل از خرید لامپ آنها را در محیط خود امتحان کنید و تاثیر لامپهای مختلف بر روی محیط و کاغذ دیواری را چک کنید.
  • در صورت امکان در اتاق خواب همیشه یک‌ گلدان و یک گل طبیعی داشته باشید. اگر امکان تهیه همیشگی گل را ندارید از یک درختچه آپارتمانی در کنار اتاق استفاده کنید.

اگر به دنبال کاغذ دیواری با قیمت مناسب می باشید پیشنهاد می کنم از مقاله کاغذ دیواری ارزان دیدن فرمایید.

کاغذ دیواری , , , , , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.