بلاگ

۳۱ مرداد, ۱۳۹۸

نكات مهم در زمان خريد پاركت لمينت

در زمان خريد پاركت لمينت دقت به موارد زیر در انتخاب هر چه بهتر آن كمك خواهد كرد

  • در زمان خريد دقت كنيد از پاركت لمينت هايي استفاده كنيد كه در بازار شناخته شده باشد و مشتريان قبلي از آن رضايت داشته باشند .

 

  • دقت به استاندارد سايش ( Abrasion Criteria) يا همان AC به خريد شما كمك خواهد كرد هر چه قدر اين عدد بالاتر باشد كيفيت پاركت لمينت بلاتر خواهد بود براي مثال كيفيت پاركت AC4 از پاركت AC3 بالاتر مي باشد .

 

  • در زمان خريد به تمام قسمتهاي پاركت توجه كنيد شيارهاي كنار پاركت كه كليك ناميده مي شود در كيفيت پاركت بسيار مهم خواهد بود .

 

  • به هيچ عنوان به صحبتهاي فروشنده مبني بر ضد آب بودن پاركت لمينت توجه نكنيد ، پاركت لمينت ضد آب در بازار تقريباً وجود نداشته و تنها در برخي از كشورها با قيمت بسيار بالا وجود دارد .

 

  • در زمان خريد درباره قيمتهايي  همچون قيمت فوم، قيمت نصب ، قيمت قرنيز صحبت كنيد و در زمان خريد تمام هزينه ها مانند بارگيري ، حمل و …را در فاكتور قيد فرماييد .

 

  • بهتر است در زمان خريد رنگ پاركت اتاق پذيرايي و اتاق هاي خواب يكي باشد .

 

  • در صورتي كه نور محيط شما زياد نيست سعي كنيد از پاركت لمينت هاي روشن استفاده كنيد .

 

در صورت تمايل همكاران ما به صورت رايگان آماده راهنمايي شما عزيزان مي باشند .

 

برای آشنایی بیشتر با استانداردهای پارکت لمینت به مقاله ”  استاندارد AC در لمینت چیست  ” مراجعه فرمایید.

پارکت لمینت , , , , , , , , , ,
Avatar
درباره مدیریت
ما به پشتوانه سالها تجربه در امر واردات و فروش ملزومات دکوراسیون داخلی مایلیم شما را برای رسیدن به آنچه که در ذهنتان هست راهنمایی کنیم. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به راهنمایی دارید ؟
کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت صنعت و خلاقیت ایده های جذابی در زمینه پوشش دیوار ارائه گردیده که کاغذهای دیواری یکی از پر کاربردترین و در عین حال محبوب ترین آنهاست.